Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Sekretarka
Miejsce pracy: Włodawa
Numer: StPr/25/0239
OBOWIĄZKI:
1. Organizowanie i nadzorowanie procesu obiegu dokumentacji: zarządzanie regularną korespondencją.2. Prowadzenie i monitorowanie kalendarza firmowego.3. Organizowanie działalności sekretariatu.4. Wprowadzanie danych do systemu finansowo- księgowego zadekretowanych dokumentów.5. Ewidencjonowanie wniosków urlopowych.6. sporządzanie dokumentów w edytorze tekstu lub za pomocą innych urządzeń biurowych.7. Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji dotyczącej pracowników.8. Pomoc w organizacji spotkań.9. Współtworzenie pozytywnego wizerunku jednostki wśród pracowników i zewnętrznych interesantów.10. Wykonywanie szeregu niesklasyfikowanych czynności biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Włodawa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...