Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Sekretarka
Miejsce pracy: Włodawa
Numer: StPr/25/0239
OBOWIĄZKI:
1. Organizowanie i nadzorowanie procesu obiegu dokumentacji: zarządzanie regularną korespondencją.2. Prowadzenie i monitorowanie kalendarza firmowego.3. Organizowanie działalności sekretariatu.4. Wprowadzanie danych do systemu finansowo- księgowego zadekretowanych dokumentów.5. Ewidencjonowanie wniosków urlopowych.6. sporządzanie dokumentów w edytorze tekstu lub za pomocą innych urządzeń biurowych.7. Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji dotyczącej pracowników.8. Pomoc w organizacji spotkań.9. Współtworzenie pozytywnego wizerunku jednostki wśród pracowników i zewnętrznych interesantów.10. Wykonywanie szeregu niesklasyfikowanych czynności biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Włodawa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...