Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0831
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,obsługa urządzeń biurowych,organizacja spotkań,prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów,obsługa sekretarska i recepcyjna gości,organizacja spotkań z pracownikami,prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe,przygotowywanie raportów i dokumentów,realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem


Wymagania inne:

Systematyczność, chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski

wystawianie f-r, obsługa korespondencji, archiwizowanie dokumentów, tworzenie raportów sprzedażowych. Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka w kancelarii prawnej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kole

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Koło

zapoznaie się z zasadmi funkcjonowania kancelarii, sporządzanie pism, rejestracja spraw, korespondencja Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w wydziale administracyjno-gospodarczym

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

- gospodarka materiałami biurowymi - wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych oraz prowadzenie rejestru ich zużycia przez poszczególne komórki organizacyjne,- prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za media...