Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0831
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,obsługa urządzeń biurowych,organizacja spotkań,prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów,obsługa sekretarska i recepcyjna gości,organizacja spotkań z pracownikami,prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe,przygotowywanie raportów i dokumentów,realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem


Wymagania inne:

Systematyczność, chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Najnowsze oferty

mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Pracodawca: Cemex Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, The Park, Krakowiaków 46

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym....