Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0831
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,obsługa urządzeń biurowych,organizacja spotkań,prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów,obsługa sekretarska i recepcyjna gości,organizacja spotkań z pracownikami,prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe,przygotowywanie raportów i dokumentów,realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem


Wymagania inne:

Systematyczność, chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Pukinin

Obsługa wagi, kontrola dostarczanych odpadów, wprowadzanie danych do systemu - raportowanie, przygotowanie zestawień dziennych/miesięcznychilości odpadów przyjętych do zakładu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Uprawnienia: kontakt z klientem Wymagania inne: Otwartość

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Sieradz

Zapoznanie i obsługa komputerowych programów użytkowych.Kontrolowanie dowodów księgowych. pod względem formalno-rachunkowym, wyjaśnianie błędów.Wprowadzanie danych do systemu księgowego.Monitorowanie rozrachunków z kontrahentami, wyjaśnianie ewentualnych...