Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/24/2856
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo
Uprawnienia: osoba samodzielna
Uprawnienia: osoba odpowiedzialna
Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Mile widziana znajomość podstaw prawa.Pracodawca zapewni szkolenie.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skarżysko-Kamienna

-obsługa komputera, obsługa pełnej księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

zgodnie z programem stażu Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

- zabezpieczanie zastępstwa sądowego,- prowadzenie rejestru odwołań oraz wykonywanie innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,- prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną,- współpraca z Placówkami Terenowymi i komórkami...