Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Sekretarka
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/1253
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie zadań administracyjno-organizacyjnych, obsługa Sekretariatu Kancelarii w tym obsługa telefoniczna, ekspedycja poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z Sądami, organami egzekucyjnymi, organami administracji publicznej w bieżących sprawach..
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość i obsługa komputera
Uprawnienia: znajomość MS OFFICE


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

8-1650+ (nabór)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...