Sekretarka

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
Sekretarka
Miejsce pracy: Polanica-Zdrój
Numer: StPr/25/1172
OBOWIĄZKI:
Ewidencjonowanie, rejestrowanie dokumentów stanowiących podstawę wszczęcia poszukiwań i identyfikacji osób, rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów oraz przesyłek w E-dzienniku i książkach doręczeń, wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących z KP w Polanicy Zdroju, udzielanie odpowiedzi do towarzystw ubezpieczeniowych, prowadzenie bieżącej koordynacji wpisów tymczasowych, rejestrowanie i ewidencjonowanie wypadków i kolizji drogowych, prowadzenie gospodarki mandatowej w KP w Polanicy Zdroju, rejestrowanie i ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych, sporządzanie zgodnie z instrukcją kancelaryjną wykazów spraw niezałatwionych, sporządzanie wykazów kart MRD, rozliczanie posiłków regeneracyjnych oraz sporządzanie zestawień kosztów dojazdu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : umiejętność interpretacji przepisów

Miejsce pracy:

Polanica-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik administracji

Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

1. Wprowadzanie danych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji i Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych danych dotyczących rejestracji kryminalnej postępowań w sprawach przestępstw i wykroczeń zaistniałych na terenie działania Komendy...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Opatowiec

Zapoznanie ze Statusem Urzędu Miasta i Gminy, Regulaminem Organizacyjnym, Instrukcją Kancelaryjną dla Urzędu Miasta i Gminy; zapoznanie z działaniami Rady Miasta i Gminy; praca w punkcie obsługi interesanta; sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Kochów

kontakt z klientami zagranicznymi Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: