Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Biecz
Numer: StPr/25/0588
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącj z kancelarii orazkoordynowanie jej obiegu w kancelarii; prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami w tym zakresie; umawianie i koordynowanie spotkań prawników i klientów kancelarii, w tym także prowadzenie kalendarza spotkań; przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych; redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii; archiwizowanie dokumentów; zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi; odporność na stres; dobra organizacja pracy; bardzo dobry stan zdrowia psychicznego i fizycznego

Miejsce pracy:

Biecz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...