Sekretarka (staż)

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Sekretarka (staż)
Miejsce pracy: Bieruń
Numer: StPr/25/1654
OBOWIĄZKI:
W załączniku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, (brak przeciwwskazań do wykonywania danej pracy, dobry ogólny stan zdrowia, dobry wzrok i słuch), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i zaangażowanie, punktualność i rzetelność, zdolność pracy w zespole, koncentracja i podzielność uwagi, dyskrecja (przy pracy z dokumentacją), obsługa komputera (Word, Excel, e-mail, kalendarz), mile widziane szybkie pisanie na klawiaturze, znajomość podstaw pacy biurowej np. obsługa drukarki, skanera

Miejsce pracy:

Bieruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista/pokojowa

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Busko-Zdrój

Obsługa recepcji, przygotowywanie rezerwacji noclegów, dbanie o czystość w pensjonacie, inne prace zlecone przez pracodawcę. Wymagania inne: Osoby bezrobotne posiadające IPD.Wyjątkiem przy skierowaniu są osoby wymienione w art. 77 ustawy o rynku pracy i służbach...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: SORBENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Mława

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów z pracownikami, pilnowanie czasu pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu...