Sekretarka/ sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Sekretarka/ sekretarz
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/25/1203
OBOWIĄZKI:
1. Wspomaganie pracowników Oddziału Architektury i Budownictwa poprzez zakładanie teczek dokumentów i zwrotek.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Kompletowanie, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych.4. Praca w systemach teleinformatycznych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Preferowane wykształcenie administracyjne, prawo lub z zakresu gospodarki przestrzennej.Pracowitość, punktualność, umiejętność współpracy w grupie, obsługa sprzętu biurowego

Miejsce pracy:

Bydgoszcz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Wieruszów

- wykonywanie poleceń przełożonych dot. pracy,- obsługiwanie urządzeń biurowych,- wsparcie w przygotowaniu i dystrybucji materiałów marketnigownych, promocyjnych i POS przy współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za ten obszar oraz dostawcami usług...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent nauczyciela

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Topola Królewska

1. Wspieranie nauczyciela w opiece nad dziećmi,2. Pomoc w czynnościach samoobsługowych i porządkowych 3. Utrzymywanie porządku w sali, dbanie o bezpieczeństwo podopiecznych i przygotowanie materiałów do relizacji zajęć. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...