Sekretarka, pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Sekretarka, pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lwówek Śląski
Numer: StPr/25/0309
OBOWIĄZKI:
-prowadzenie kancelarii i sekretariatu Zarządu Zlewni,-przygotowywanie korespondencji zbiorczej dotyczącej spraw organizacyjnych i personalnych,-organizowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, pieczątki służbowe, artykuły spożywcze na potrzeby sekretariatu, artykuły sanitarne, środki czystości dla pracowników Zarządu Zlewni i podległych Nadzorów Wodnych,-dbanie o zaopatrzenie w odzież ochronną i roboczą, posiłki profilaktyczne i napoje,-sporządzanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z budynkami będącymi w administacji Zarządu Zlewni,-prowadzenie rejestru skarg i wniosków-znajomość ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych,-obsługa ePUAP, e-Doręczenia,-obsługa pakietu MS Office,-
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lwówek Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno - technicznych

Pracodawca: ORLEN Technologie Spółka Akcyjna

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

Miejsce pracy: Krosno Opis stanowiska: Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i zestawień m. in odzieży roboczej, narzędzi, Wprowadzanie czasu pracy - postojów sprzętu w Oddziale Budowy Znakowanie sprzętu nr SAT Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących...