Sekretarka notarialna

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Sekretarka notarialna
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0457
OBOWIĄZKI:
kontakt osobisty i telefoniczny z klientami kancelarii, uzupełnianie wzorów dokumentów danymi, organizacja pracy kancelarii, nadzór nad terminowym wykonywaniem czynności i wysyłką dokumentów, wydawanie i przyjmowanie dokumentów klientów, prowadzenie repertorium i ksiąg kancelarii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

bardzo wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność organizacji pracy, dokładność, sumienność

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator

Pracodawca: KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO-PORZĄDKOWE

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

PRACA W BIURZE I TERENIE Z LUDŹMIGODZINY PRACY: 07.00-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: UMIEJĘTNOŚCI: PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY, ASERTYWNA KOMUNIKACJA

małopolskie / Kraków

Wg programu stażu - w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie min. średnie, mile widziane branżowe; mile widziane wykształcenie wyższe; minimum podstawowa znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka/ sekretarz

Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar w Katowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, wprowadzanie wniosków i umów cywilno-prawnych do komputerowego rejestru zgłoszeń, wykonywanie rozliczeń wniosków, przygotowanie faktur, przygotowanie okresowych zestawień czynności metrologicznych, prowadzenie dziennika...