Sekretarka notarialna

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Sekretarka notarialna
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0457
OBOWIĄZKI:
kontakt osobisty i telefoniczny z klientami kancelarii, uzupełnianie wzorów dokumentów danymi, organizacja pracy kancelarii, nadzór nad terminowym wykonywaniem czynności i wysyłką dokumentów, wydawanie i przyjmowanie dokumentów klientów, prowadzenie repertorium i ksiąg kancelarii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

bardzo wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność organizacji pracy, dokładność, sumienność

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Zelwa

wg stanowiska Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Zambrów

-kompletowanie dokumentów w odpowiednie teki]-rejestracja dzienników budowy w formie papierowej i elektronicznej-stemplowanie projektów Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Główny specjalista w wydziale kontroli i nadzoru

Pracodawca: URZĄD MIASTA RZESZOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Rzeszów

• wykonywanie zadań z zakresu ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Rzeszowa poprzez wspieranie Inspektora Ochrony Danych w realizacji jego zadań, a w szczególności poprzez:a) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych...