Sekretarka - Asystentka Zarządu

Przedsiębiorstwo Prywatne ELGAZ Janusz Leksztoń w Gdyni
Rok założenia 1985
Sekretarka - Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Planowanie i koordynowanie harmonogramu pracy Prezesa Zarządu
  • Organizacja oraz obsługa spotkań, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów w języku polskim i angielskim
  • Prowadzenie korespondencji i kontaktów z urzędami, instytucjami oraz partnerami biznesowymi w kraju i za granicą
  • Tłumaczenia pisemne i ustne podczas rozmów i spotkań
  • Opracowywanie analiz i raportów dotyczących rynków krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w realizacji bieżących projektów oraz zadań administracyjnych
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim dla kadry zarządzającej lub min. 5 lat w samodzielnej roli o zbliżonym charakterze
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziany certyfikat potwierdzający umiejętności)
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność prowadzenia pojazdu
  • Samodzielność, świetna organizacja pracy i odporność na presję czasu
  • Gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i za granicę
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
  • Możliwość pracy w systemie stacjonarnym lub hybrydowym (Gdynia)
  • Wynagrodzenie dostosowane do kompetencji i doświadczenia – ustalane indywidualnie
  • Realny wpływ na projekty o charakterze międzynarodowym i możliwość rozwoju zawodowego
  • Współpracę z profesjonalnym i wspierającym zespołem

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...