Sekretarka - Asystentka Zarządu

Przedsiębiorstwo Prywatne ELGAZ Janusz Leksztoń w Gdyni
Rok założenia 1985
Sekretarka - Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Planowanie i koordynowanie harmonogramu pracy Prezesa Zarządu
  • Organizacja oraz obsługa spotkań, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów w języku polskim i angielskim
  • Prowadzenie korespondencji i kontaktów z urzędami, instytucjami oraz partnerami biznesowymi w kraju i za granicą
  • Tłumaczenia pisemne i ustne podczas rozmów i spotkań
  • Opracowywanie analiz i raportów dotyczących rynków krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w realizacji bieżących projektów oraz zadań administracyjnych
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim dla kadry zarządzającej lub min. 5 lat w samodzielnej roli o zbliżonym charakterze
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziany certyfikat potwierdzający umiejętności)
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność prowadzenia pojazdu
  • Samodzielność, świetna organizacja pracy i odporność na presję czasu
  • Gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i za granicę
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
  • Możliwość pracy w systemie stacjonarnym lub hybrydowym (Gdynia)
  • Wynagrodzenie dostosowane do kompetencji i doświadczenia – ustalane indywidualnie
  • Realny wpływ na projekty o charakterze międzynarodowym i możliwość rozwoju zawodowego
  • Współpracę z profesjonalnym i wspierającym zespołem

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...