Sekretarka - Asystent / Asystentka Prezesa

Ogłoszenie numer: 10365587, z dnia 2025-10-28

Klient portalu Praca.pl

Sekretarka - Asystent / Asystentka Prezesa

Miejsce pracy: Wieprz

 

Opis stanowiska

  • Organizacja pracy biura Zarządu i obsługa spraw administracyjnych
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz korespondencji firmowej
  • Wspieranie kadry zarządzającej w realizacji bieżących zadań
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami i współpracownikami firmy
  • Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentów
  • Zapewnienie terminowej realizacji powierzonych obowiązków

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Umiejętność samodzielnego planowania pracy i wyznaczania priorytetów
  • Odpowiedzialność, dokładność i wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane: znajomość języka angielskiego oraz systemu Comarch ERP XL

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Realny wpływ na organizację pracy biura
  • Profesjonalne narzędzia i wsparcie zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne: