Rzecznik patentowy


Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko rzecznika patentowego

Rzecznik patentowy
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: rzecznik patentowy.65.BRPat.AH

Nazwa stanowiska: rzecznik patentowy

Wymiar etatu: pełny etat lub pół etatu

 
Główne obowiązki
  • Opracowywanie dokumentacji zgłoszeniowej wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, znaków towarowych.
  • Prowadzenie badań patentowych (badania stanu techniki badania z zakresu ochrony rozwiązań ustalania stanu prawnego rozwiązań).
  • Postępowanie zgłoszeniowe i rejestrowe przed urzędem patentowym dotyczące uzyskiwania oraz zachowywania praw odnoszących się do praw własności przemysłowej.
  • Monitorowanie terminów związanych z procedurami patentowymi (np. opłaty za utrzymanie ochrony) oraz przygotowywanie zleceń opłat.
  • Identyfikowanie wyników badań i rozwiązań, które mogą być przedmiotem ochrony patentowej, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych lub znaków towarowych.
  • Wydawanie opinii dotyczących dóbr własności intelektualnej, w tym opinii w zakresie praw autorskich.
  • Doradztwo w zakresie ochrony własności intelektualnej Uczelni również wyników prac B+R, będących rezultatem projektów naukowych.
  • Koordynowanie procesu uzyskiwania praw wyłącznych przed zagranicznymi urzędami patentowymi.
  • Współpraca z krajowymi, europejskimi i zagranicznymi rzecznikami patentowymi.
  • Sporządzanie i opiniowanie umów dotyczących własności intelektualnej oraz praw autorskich, umów licencyjnych i sprzedaży.
  • Występowanie w charakterze pełnomocnika Uczelni w postępowaniach przed Urzędem Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej (UPRP), sądami i organami orzekającymi w sprawach własności przemysłowej.
  • Współpraca z władzami Uczelni i jej jednostkami organizacyjnymi w sprawach dotyczących własności intelektualnej.
Wymagania konieczne
  • Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne lub prawnicze.
  • Uprawnienia rzecznika patentowego
  • Udokumentowany staż pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem własnością intelektualną.
  • Bardzo dobra komunikacja interpersonalna.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office.
  • Proaktywność i samodzielność w działaniu.
Wymagania pożądane
  • Wykształcenie w zakresie zarządzania własnością intelektualną.
  • Znajomość środowiska naukowego.
  • Zdolności i umiejętności organizacyjne, terminowość.
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skalbmierz

Obsługa pacjantów - telefoniczna i stacjonarna. Umawianie wizyt, obsługa terminala i grafików specjalistów. Dbałość o płynność grafików. Odbieranie paczek, przyjmowanie faktur. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent międzykulturowy

Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach, ul Targowa Nr 3

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wspieranie uczniów w pokonywaniu barier językowych, pomoc w lekcjach, współpraca z rodzicami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie minimum średnie. Biegła znajomość języka wietnamskiego. Zaświadczenie z...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka/recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Kombornia

Obsługa i rejestracja gości hotelowych.Wykonywanie usług związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych.Dbanie o niezakłócony odpoczynek gości hoteli.Dokonywanie rozliczeń gości.Dostarczanie informacji oraz wsparcie dla naszych gości.Koordynacja obsługi...