Referent

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Nidzica
Ogłoszenie o naborze Nr 154054

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz.
    7.30-15.30,
  • kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,
  • możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
  • narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na I piętrze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwość przemieszczania się do archiwum zakładowego znajdującego się na I piętrze,
  • umowa na czas określony ( docelowo na czas nieokreślony).

Zakres zadań

  • prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
  • nalicza wynagrodzenia, uposażenia oraz świadczenia pracownicze
  • sporządza listy płac
  • sporządza przelewy dotyczące list płac, składek zus oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
  • rozlicza składki z tytułu ubezpieczeń społecznych i sporządza dokumentację rozliczeniową do ZUS oraz przygotowuje informację rozliczeniową dla pracowników
  • rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych
  • sporządza deklaracje podatkowe dla pracowników i Urzędu Skarbowego
  • sporządza zestawienia i rozliczenia z zakresu wynagrodzeń, uposażeń i świadczeń pracowniczych
  • przygotowuje dane do sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, uposażeń oraz świadczeń pracowniczych
  • przygotowuje zaświadczenia o wynagrodzeniu dla pracowników
  • prowadzi karty wynagrodzeń pracowników
  • dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa
  • prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
  • prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego
  • realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji
  • ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe
  • wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie -
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie,
•biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna),
•umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
•umiejętność redagowania pism urzędowych,
•znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych,
•znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.),
•znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • •dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa, jednostka organizacyjna: Sekretariat Prezesa Zarządu Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna Twoje zadania: wsparcie i organizacja pracy Prezesa Zarządu prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu kompleksowa obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Pracodawca: WorkProfi

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wałbrzych

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. legalizacji pobytu i administracji

Pracodawca: WorkProfi

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wałbrzych

Twoje główne zadania Obsługa procesów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów administracyjnych Prowadzenie postępowań administracyjnych i raportowanie Wsparcie działu kadrowego i klientów w sprawach legalizacyjnych...