Referent

Ogłoszenie numer: 10089493, z dnia 2025-07-21

ZESPÓŁ PRZEDSZKOLI NR 1

Referent

Miejsce pracy: Wrocław

Nr Ref.: StPr/25/2405

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie sekretariatu.
  • Przyjmowanie interesantów, pomoc oraz udzielanie informacji rodzicom.
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją Przedszkola (Arkusze Organizacyjne, Statuty itp.).
  • Ewidencja korespondencji elektronicznej i przekazywanie informacji pracownikom.
  • Przygotowywanie pism oraz zaświadczeń wydawanych rodzicom, bądź pracownikom.
  • Prowadzenie akt osobowych i w wersji elektronicznej w programie Vulcan i papierowej.
  • Ewidencja badań okresowych i sanitarno-epidemiologicznych pracowników.
  • Wydawanie pracownikom skierowań na badania okresowe lub sanitarnoepidemiologiczne.
  • Nadzór nad dokumentacją prowadzoną przez pracownika BHP.
  • Prowadzenie dokumentacji dzieci (podania o przyjęcie do przedszkola, umowa o świadczenie usług przedszkola, aneksy do umów, księga ewidencji dzieci).
  • Uzupełnianie i kontrolowanie informacji w module Organizacja Pracy Jednostki System zarządzania uczniem w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Wrocławską Oświatą.
  • Prowadzenie elektronicznego modułu SIO.
  • Ewidencja zwolnień lekarskich pracowników.
  • Dbanie o sprawy socjalno-bytowe pracowników.
  • Wykonywanie sprawozdań okresowych dla GUS.
  • Kontakt z pracownikiem CUI oraz z Wydziałem Edukacji.
  • Dbanie o czystość miejsca pracy wespół z intendentem.
  • Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Przedszkola. 

Wymagania

  • Obywatelstwo polskie.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Wykształcenie średnie i staż pracy minimum 2 lata lub wykształcenie wyższe.
  • Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno epidemiologicznych. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: l) Znajomość i przestrzeganie regulacji prawnych w zakresie: ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo Oświatowe, Ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Pracy, ustawy o VAT, Ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do wymienionych przepisów.
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości w jednostkach oświatowych.
  • Znajomość specyfiki pracy szkół i placówek oświatowych.
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Znajomość obsługi systemów operacyjnych Windows 7 i Windows 10 oraz programów komputerowych: MS Office, PABS, ANKA, GUS, SIO, E-PUAP, VULCAN.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych i zestawień.
  • Umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, komunikatywność, kultura osobista.

Oferujemy

  • Umowa o pracę w zastępstwie.
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN + dodatki: stażowy oraz premia do 20%.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...