Referent w Sekcji ds. Dyrektywy Transgranicznej w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

referent w Sekcji ds. Dyrektywy Transgranicznej w Wydziale Współpracy Międzynarodowej
 
Numer ogłoszenia: Katowice/25/08
 
Miejsce pracy: Katowice
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert: 13.05.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • rozpatrywanie wniosków o zwrot kosztów świadczeń udzielonych na podstawie art. 42b ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w tym przygotowywanie, gromadzenie i archiwizacja prowadzonej dokumentacji
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zwrotu kosztów oraz o odmowie zwrotu kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub EOG na podstawie art. 42b, 42d ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE (należy udokumentować)

  • wykształcenie: wyższe lub średnie
  • lata pracy zawodowej: staż pracy nie jest wymagany

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.)
  • znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) 
  • umiejętność pracy z interesantem
  • umiejętność pracy w zespole 
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • ruchomy czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: [email protected] oraz numerem telefonu.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-techniczny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Brzeźno

Przygotowanie butli ciśnieniowych do dozoru technicznego, znakowanie butli znakowarką BUDDY 60 cechami niezbędnymi dla dozoru technicznego, na podstawie znakowanych cech na butli uzupełnienie dokumentacji technicznej na butle ciśnieniowe, zapisywanie ich w systemie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent działu rozwoju

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie książek korespondencyjnych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, zamawianie art. biurowych i środków czystościkopiowanie,skanowanie rejestrówwpinanie i archiwizowanie dokumnetówweryfiakcja grafików aptekiprzygotowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych, rozliczanie rozrachunków, analiza zapisów na kontach księgowych, oblicczanie podatków, obsługa programu Symfonia (FK).Staż odbywać się będzie w dzielnicy:...