Referent / Referentka ds. administracyjnych

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:

Referent / Referentka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Twój zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki),
  • Przygotowywanie raportów, zestawień,
  • Współpraca z firmami transportowymi,
  • Wystawianie kart BDO,
  • Prowadzenie ewidencji opadów BDO,
  • Utrzymywanie kontaktów z Klientami (telefoniczny, mailowy),
  • Fakturowanie usług.
Nasze wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Mile widziana znajomość obsługi systemu BDO,
  • Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów,
  • Znajomość pakietu Microsoft 365 (Office),
  • Wykształcenie min. Średnie.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Pracę na samodzielnym stanowisku,
  • Pakiet benefitów – dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Strzelce Krajeńskie

Wg. haromonogramuEFS+ Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe rolnicze. Znajomość zagadnień z branży rolnej.

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Szczucin

Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, przepisami BHP oraz innymi przepisami w miejscu pracy, obsługa funkcji recepcyjnej jednostki, obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, prowadzenie książki rejestru osób przychodzących i wychodzących z jednostki,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent kas samoobsługowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Chrzanów

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: [Inne] : Nasze...