Referent ds. rejestracji

Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Referent ds. rejestracji
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0336
OBOWIĄZKI:
1) Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy.2) Sporządzanie, a także wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.3) Prowadzenie rejestru (ewidencji) bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa.4) Ustalanie statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, uprawnień do zasiłku oraz innych świadczeń.5) Informowanie osób rejestrujących się o zasadach rejestracji, warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o prawach i obowiązkach, zakresie pomocy.6) Wydawanie odpowiednich formularzy/druków, informowanie i instruowanie klienta o sposobie ich wypełniania.7) Formalna obsługa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagane: wyksztalcenie min. średnie oraz bardzo dobra obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, pracy biurowej, administracji. Praca na jedną zmianę w godz.: 7-15. Umowa o prace na okres zastępstwa. Miejsce pracy: Bochnia

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...