Referent ds. finansowo - administracyjnych

Szkoła Policealna im.Jadwigi Romanowskiej
Referent ds. finansowo - administracyjnych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1403
OBOWIĄZKI:
Bieżąca pomoc przy obsłudze sekretariatu szkoły oraz zastępstwo w przypadku nieobecności sekretarza szkoły, obsługa spraw związanych z zamówieniami publicznymi, obsługa spraw związanych z gospodarowaniem odpadami, dokonywanie spisu z natury sprzętu szkolnego i pomocy naukowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, udostępnianie szafek słuchaczom (wydawanie i zbieranie kluczy, podpisywanie obiegówek, sporządzanie list kandydatów do szkoły) wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem zakładowej składnicy akt z zakresu dokumentacji niepedagogicznej, realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, przygotowywanie informacji do sprawozdań w zakresie funduszy unijnych, realizacja zadań związanych z aktualizacją dokumentacji w kontroli zarządczej. Przygotowanie danych do sprawozdań, współpraca z pozstałymi komórkami w szkole w obszarze swoich obowiązków.3/4 etatu, 7.30-13.30 od poniedziałku do piątku.Nabór do 29.09.2025 r.Przewidywany okres zatrudneinia 15.10.2025r.Więcej infomacji o naborze znajduje się na stronie internetowej https://medykelblag.bip.gov.pl/ w zakładce oferty pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wymaganie niezbędne: wykształcenie co najmniej średnie, udokumentowany co najmniej 1 rok pracy na podobnym stanowisku, obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy i pracownikach samorządowych, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskrażenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.Więcej infomacji na temat wymagań dodatkowych znajduje się na stronie internetowej https://medykelblag.bip.gov.pl/

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie brutto, adekwatne do wymiaru etatu

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...