Referent ds. administracyjnych

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH KROSNO ODRZAŃSKIE
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Numer: StPr/25/0381
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie kancelarii, rejestracja korespondencji wpływu, wysyłki korespondencji. - Prowadzenie kasy i obiegu dokumentacji. - Obsługa kasy fiskalnej. - Prowadzenie sprzedaży w tym fakturowanie i raportowanie VAT. Prowadzenie ewidencji i spraw związanych z zakupami w tym dostawy materiałów. Prowadzenie rozliczeń kart drogowych i raportów sprzętu. - Prowadzenie kartotek wyposażenia pracowników i pomieszczeń. - Współudział w inwentaryzacji i rozliczeniu inwentaryzacyjnym. - Prowadzenie kancelarii dotyczącej BHP. - Prowadzenie ewidencji ubezpieczenia pojazdów, mienia oraz prowadzenie spraw z zakresu odszkodowań i związanych z tym roszczeniami. - Prowadzenie strony internetowej i profilu FB jednostki
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne


Wymagania inne:

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:a. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe i minimum 1 -letni staż pracy lub średnie i minimum 4-letni staż pracy na podobnym stanowisku. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Wiedza w zakresie : rozliczania paliwa, prowadzenia ewidencji wyposażenia prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji rozliczania kasy, prowadzenia kancelarii prowadzenia ewidencji sprzedaży prowadzenia spraw w zakresie odszkodowańb. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie z zakresu: administracja, ekonomia, rachunkowość lub kierunki pokrewne. Doświadczenie w jednostkach budżetowych. Dobra organizacja pracy. Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy. Umiejętność korzystania z przepisów prawa. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej, Znajomość obsługi programów komputerowych w tym pakiet MS OFFICE. Prawo jazdy kat. B Znajomość procedur wynikających z Prawa Zamówień Publicznych i finansów publicznych. Umiejętność promocji jednostki w social media. Umiejętność wykorzystywania narzędzi do tworzenia grafiki.

Miejsce pracy:

Krosno Odrzańskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...