Referent ds. administracyjno-księgowych

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Referent ds. administracyjno-księgowych
Miejsce pracy: Błonie
Numer: StPr/25/0235
OBOWIĄZKI:
- udzielanie klientom Poradni informacji o świadczonych usługach- przygotowywanie teczek dla pedagogów, psychologów oraz logopedów- prowadzenie zeszytu zapisów na badania- przyjmowanie osobiście i telefonicznie klientów oraz kierowanie spraw do odpowiednich specjalistów Poradni- prowadzenie rejestru oraz opisywanie faktur- pomoc w księgowości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: znajomość programów Ms Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

osoba z dobrym stanem zdrowia, bez orzeczeń lekarskich, które nie pozwalają wykonywać prac siedzących

Miejsce pracy:

Błonie


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...