Referent do spraw administracyjno kadrowych

ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH W TARNOWSKICH GÓRACH
Referent do spraw administracyjno kadrowych
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0477
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, kontrola wypłacanych dodatków do wynagrodzenia, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, BHP, sprawozdania GUS, SIO
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

Wymagany półroczny staż w jednostce budżetowej, wiedza z zakresu praca pracy, prawa oświatowego, karty nauczyciela, awansu zawodowego nauczyciela, znajomość programu Vulcan, SIO, umiejętność redagowania pism urzędowych. Ponadto niekaralność, korzystanie w pełni z praw publicznych, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik biura

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

prowadzenie biura, organizowanie biura, czynności finansowe, pozyskiwanie klientów, czynności administracyjne, kontakt z centralą z Izraela Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie -...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Kętrzyn

obsługa sekretariatu ,obsługa programów komputerowych przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, udzielanie informacji, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Będzin

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej w elektronicznych dziennikach. Obsługa programów komputerowych. Przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania. Sporządzanie spisów i protokołów brakowania. Obsługa urządzeń...