Referent administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Referent administracyjny
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0530
OBOWIĄZKI:
Obsługiwanie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji, obsługiwanie urządzeń biurowych, porządkowanie wewnętrzne archiwaliów oraz sygnowanie jednostek archiwalnych, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji, obsługiwanie urządzeń biurowych, opracowywanie inwentarzy, katalogów, skorowidzów, indeksów archiwalnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...