Referendarz

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145788

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Rejestruje w Systemie Zarządzania Dokumentami pisma wpływające do i wychodzące z Centrum; korespondencję dotyczącą lotów krajowych Premiera (HEAD); prowadzi wykazy i bazy zaproszeń Prezesa RM, próśb o wsparcie charytatywne.
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Zastępcy Dyrektora.
  • Udziela informacji dotyczących spotkań Prezesa RM i korespondencji kierowanej do Prezesa RM; kieruje interesanta do właściwej komórki organizacyjnej KPRM.
  • Prowadzi obsługę administracyjno-gospodarczą kierownictwa i pracowników Centrum.
  • Współpracuje z Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy realizacji usług.
  • Przygotowuje dokumenty do archiwizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; funkcjonowania administracji publicznej (znajomość organów administracji rządowej i samorządowej), w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, kreatywność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego. Prowadzenie teczek, akt i spisów spraw. Prowadzenie dziennika korespondencji. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Wydziału. Pomoc w przygotowaniu spisów zdawczo-odbiorczych. Wykonywanie pozostałych prac...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Radzyń Podlaski

promocja Gminy Radzyń Podlaski, promocja GOKiS, praca na sekretariacie Urzędu Gminy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: oferta pracy po...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Zamość

Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo Uprawnienia: osoba...