Referendarz

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156725

Warunki pracy


  • Praca w nietypowych godzinach np. po godzinie 16 związana z organizacją i obsługą spotkań członka Kierownictwa
  • Kontakty z sekretariatami innych urzędów administracji centralnych i terenowych, biurami Posłów i senatorów RP
  • Kontakty z przedstawicielami Dyrekcji Generalnych Komisji Europejskiej w celu planowania, ustalania terminów i określania tematyki spotkań.

 


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Obsługuje sekretariat członka Kierownictwa Ministerstwa, w szczególności zapewniając sprawny obieg dokumentacji i informacji.
  • Ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów oraz rozdziela zadekretowaną korespondencję pomiędzy komórki organizacyjne.
  • Organizuje spotkania dla członka Kierownictwa, w tym obsługuje gości i interesantów, przygotowuje materiały będące przedmiotem rozpatrzenia podczas posiedzeń, spotkań, narad, rezerwuje sale konferencyjne, catering, etc.
  • Obsługuje interesantów, udziela informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo.
  • Prowadzi terminarz i kontakty członka Kierownictwa.
  • Zapewnia zaopatrzenia w materiały biurowe i spożywcze.
  • Prowadzi wskazane sprawy osobowe pracowników np. organizuje i rozlicza wyjazdy służbowe (delegacje krajowe i zagraniczne) członka Kierownictwa.
  • Archiwizuje dokumentację.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretarsko - asystenckiej
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie procedury sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Znajomość zadań Ministerstwa Rozwoju i Technologii
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
  • Praktyczna znajomość zasad obsługi klienta
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, Współpraca, Komunikacja, Rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...