Recepcjonistka/recepcjonista

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Recepcjonistka/recepcjonista
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0954
OBOWIĄZKI:
Zapisy pacjentów (dermatologia i medycyna estetyczna), udzielanie informacji, korespondencja elektroniczna, przyjmowanie opłat, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie porządku w obrębie stanowiska pracy. Po okresie próbnym możliwość dłuższej współpracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)


Wymagania inne:

inteligencja, elastyczność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, łatwość w kontaktach interpersonalnych, przyjemna aparycja, umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office).

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Domacyny

Segregowanie ofert, zamówień i zleceń. Przepisywanie danych z produkcji do programu Excel, nadzorowanie harmonogramu dostaw, archiwizowanie dokumentów, rozliczanie zakończonych zleceń, kompletowanie dokumentów, nadzór korespondencyjny. Wymagania inne: znajomość...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent sędziego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ostrołęka

przygotowanie projektów orzeczeń i uzasadnień Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office Wymagania inne: Szczegóły dot. naboru:...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy- staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

zgodnie z programem stażu:- pomoc w rejestrowaniu spraw w systemie elektronicznym;- dołączanie dokumentów do akt sprawy;- sporządzanie wokand na rozprawy i posiedzenia;- sporządzanie wezwań i zawiadomień dla uczestników rozprawy lub posiedzenia;- sporządzanie...