Recepcjonistka

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0359
OBOWIĄZKI:
obsługa klientów. koordynowanie obiegu dokumentów, obsługa recepcji, odbieranie telefonów, rejestracja klientów w systemie Booksy, obsługa komputera w tym poczty elektronicznej, pakietu Microsoft Office, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, pomoc w zorganizowaniu pracy fryzjerów, wystawianie drobnych postów i informacji, obsługa social mediów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: obsługa komputera, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, poczty elektronicznej, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...