Recepcjonistka / Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 10071910, z dnia 2025-07-26

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonistka / Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna i życzliwa obsługa pacjentów,
  • Rejestrowanie wizyt i usług medycznych,
  • Promowanie aktualnej oferty oraz sprzedaż usług,
  • Rozliczanie płatności za świadczone usługi.

Wymagania

  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z pacjentami,
  • Wysoka kultura osobista i dbałość o jakość obsługi,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin.

Oferujemy

  • Stabilną współpracę na podstawie umowy zlecenie,
  • Wdrożenie do obowiązków oraz wsparcie zespołu,
  • Przyjazne środowisko pracy z profesjonalnym zespołem,
  • Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...