Recepcjonista/recepcjonistka

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Recepcjonista/recepcjonistka
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/0681
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów, gości hotelowych.Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się, mile widziana znajomość języka niemieckiego.Pierwsze trzy miesiące umowa zlecenie, w następnych miesiącach możliwość zawarcia umowy o pracę. Mile widziani studenci.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

System godzinowy Wysokość wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą - zależna od posiadanych kwalifikacji

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka księgowego

Pracodawca: DSPL Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Błonie, koło Warszawy, ul. Pass 21

Twój zakres obowiązków Kompletowanie księgowych dokumentów. Wysyłanie oryginalów księgowych dokumentówZ Nasze wymagania Wykształcenie co najmniej średnie. Znajomość obsługi komputera MS Windows, MS Office (Word, Excel). Praktyczne umiejętności pracy z...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem niemieckim

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

/

Praca stacjonarna w Niemczech Wolfsburg, Zarządzanie zakwaterowaniami, Nadzór nad mieszkaniem, transportem i planami pracy, Wsparcie pracowników nie mówiących po niemiecku, kontakt z klientami mailowo i telefonicznie, Pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników w...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...