Recepcjonista/ka

Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Recepcjonista/ka
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0205
OBOWIĄZKI:
Meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, obsługa systemu recepcyjnego, rozliczanie pobytów, wystawianie faktur, przyjmowanie wpłat, dbałość o stanowisko pracy i wizerunek firmy. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-19, 19-7 również w soboty, niedziele i święta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Język: niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie, znajomość obsługi komputera, obsługa terminalu, mile widziana znajomość systemu ProHott

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista/pracownik obsługi hostelu

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Obsługa gości hostelu, prace porządkowe w pokojach i pomieszczeniach gospodarczych. Obsługa gości w językach obcych: angielskim, tureckim, azerbejdżański oraz rosyjskim. Wymagania konieczne: Zawód: Recepcjonista hotelowy Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Przęsocin

administrowanie biurem, obsługa Klienta w zakresie sprzedaży mieszkań Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego a także prawo jazdy...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Przęsocin

ogólne prace biurowe w firmie zajmującej się sprzedażą mieszkań, obsługa komputera, faktur, płatności, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Mile widziana znajomość języka angielskiego lub...