Recepcjonista/ka

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Recepcjonista/ka
Miejsce pracy: Kamień Śląski
Numer: StPr/25/0227
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, przyjmowanie i dokonywanie rezerwacji, udzielanie informacji na temat oferty ośrodka, wystawianie faktur.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: staraność w codziennym wykonywaniu obowiązków


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : kontakt z klientem[Umiejętność 1] : profesjonalizm i umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Kamień Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żory

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Zawichost

- sporządzanie oficjalnych pism biurowych- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- archiwizacja dokumentów- obsługa interesantów- obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: Oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ osoby...