Recepcjonista

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Recepcjonista
Miejsce pracy: Śrem
Numer: StPr/25/0165
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i rejestrowanie osób na umówioną wizytę,prezentowanie klientom usług dodatkowych świadczonych przez salon,bieżące wprowadzanie odpowiednich danych do komputera.Konieczna znajomość języka filipińskiego do kontaktu z pracodawcą, pracownikami i klientami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: filipiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i Internetu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Śrem


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Wyłudki

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji....

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. administracji

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za...