Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 9879058, z dnia 2025-05-25

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Opis stanowiska

  • Dbanie o doświadczenia klientów
  • Rejestrowanie i koordynowanie wizyt
  • Promocja i sprzedaż usług firmy
  • Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych

Wymagania

  • Wysoka komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Umiejętności sprzedażowe i celowości w pracy
  • Odpowiedzialność i zdolności organizacyjne

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Elastyczny grafik pracy
  • Wsparcie i przyjazne środowisko zespołu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karnety sportowe, ubezpieczenie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...