Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 9961165, z dnia 2025-06-27

Recepcjonista

Miejsce pracy: Rekowo Górne

Nr Ref.: StPr/25/0350

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie gości.
  • Rozliczanie pobytów.
  • Przygotowywanie ofert.
  • Wystawianie paragonów i faktur.
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z gośćmi.

Wymagania

Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące.
  • Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący.
  • Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista.
  • Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office.
  • Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania inne:
  • Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...