Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 9982603, z dnia 2025-06-27

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zapewnianie pozytywnych doświadczeń pacjentów
  • Rejestrowanie i umawianie wizyt
  • Promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych
  • Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych
  • Obsługa komputera i systemów rejestracyjnych

Wymagania

  • Umiejętność komunikacji z ludźmi i pozytywne nastawienie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjentów
  • Umiejętności sprzedażowe i organizacyjne
  • Odpowiedzialność, inicjatywa i dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Umowę zlecenie i elastyczny grafik zmianowy
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, które wyróżni Twoje CV
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...