Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 10125932, z dnia 2025-08-15

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Utrzymywanie jakości obsługi pacjenta,
  • Zarządzanie zapisami na wizyty,
  • Promocja i sprzedaż ofert medycznych,
  • Obsługa finansowa oraz administracyjna biura.

Wymagania

  • Wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Komunikatywny angielski,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Umiejętności sprzedażowe,
  • Zorganizowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy

  • Umowę zlecenie z elastycznym grafikiem,
  • Wsparcie i przyjazną atmosferę w zespole,
  • Szerokie możliwości rozwoju,
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, benefity sportowe i kulturalne, ubezpieczenie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skalbmierz

Obsługa pacjantów - telefoniczna i stacjonarna. Umawianie wizyt, obsługa terminala i grafików specjalistów. Dbałość o płynność grafików. Odbieranie paczek, przyjmowanie faktur. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Asystent międzykulturowy

Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach, ul Targowa Nr 3

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wspieranie uczniów w pokonywaniu barier językowych, pomoc w lekcjach, współpraca z rodzicami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie minimum średnie. Biegła znajomość języka wietnamskiego. Zaświadczenie z...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka/recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Kombornia

Obsługa i rejestracja gości hotelowych.Wykonywanie usług związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych.Dbanie o niezakłócony odpoczynek gości hoteli.Dokonywanie rozliczeń gości.Dostarczanie informacji oraz wsparcie dla naszych gości.Koordynacja obsługi...