Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 10085179, z dnia 2025-08-01

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Dbanie o doświadczenie pacjentów.
  • Rejestracja i umawianie wizyt.
  • Promocja i sprzedaż usług.
  • Obsługa kasy i urządzeń biurowych.

Wymagania

  • Wysokie umiejętności interpersonalne.
  • Komunikatywny język angielski.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności sprzedażowe i organizacyjne.
  • Odpowiedzialność i inicjatywa.

Oferujemy

  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • System zmianowy z możliwością dopasowania grafiku.
  • Wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę.
  • Rozwój zawodowy i szereg benefitów (opieka medyczna, aktywność fizyczna, ubezpieczenie, itd.).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik biura

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

prowadzenie biura, organizowanie biura, czynności finansowe, pozyskiwanie klientów, czynności administracyjne, kontakt z centralą z Izraela Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie -...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Kętrzyn

obsługa sekretariatu ,obsługa programów komputerowych przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, udzielanie informacji, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Będzin

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej w elektronicznych dziennikach. Obsługa programów komputerowych. Przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania. Sporządzanie spisów i protokołów brakowania. Obsługa urządzeń...