Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 10013161, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie recepcji, w tym witanie gości i obsługa klientów.
  • Zarządzanie centralą telefoniczną, mailami oraz korespondencją.
  • Rejestracja faktur i nadawanie numerów.
  • Dystrybucja korespondencji, współpraca z firmami kurierskimi.
  • Zarządzanie zamówieniami biurowymi oraz rezerwacjami sal.
  • Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.
  • Biegłość w obsłudze komputera, w tym pakietu MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne.

Oferujemy

  • Lokalizacja w Warszawie.
  • Elastyczne godziny pracy (pełny etat).
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Zakopane

w/g programu stażui Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pomoc administracyjna/staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Libiąż

pomoc w kompletowaniu dekretacji dowodów księgowych, wystawienie not księgowych, faktur sprzedażowych, i korekt do faktur oraz ich skuteczne wysyłanie, pomoc w prowadzeniu ewidencji kasowej, sporządzanie raportów, analiza sald kont i kontrahentów, obsługa programu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

Zapoznanie z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej,stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa...