Recepcjonista

Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Recepcjonista
Miejsce pracy: Zawoja
Numer: StPr/25/0281
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta hotelowego, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie pobytu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Recepcjonista hotelowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie branżowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy.Mile widziane osoby z Ukrainy - wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie: A1 - początkujący

Miejsce pracy:

Zawoja


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Człuchów

- obsługa elektronicznego zarządzania dokumentacją,-obsługa komputera - pakiet office , Internet, poczta elektroniczna,-obsługa urządzeń biurowych,- pomoc w merytorycznej ocenie zasadności zakupów,- pomoc w weryfikacji wniosków służbowych,- pomoc w wydawaniu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Starogard Gdański

- obsługa sekretariatu jednostki,- prowadzenie ewidencji i rejestrów,- rejestrowane poczty przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie dokumentów do składnicy akt,- obsługa baz danych stworzonych do rejestracji korespondencji oraz do prowadzenia rejestrów ruchu...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracyjnych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Prabuty

obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie analiz, sprawozdań na podstawie dostarczonych danych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: Grupę docelową w ramach programu...