Wykształcenie: średnie zawodowe
Preferowane wykształcenie średnie kierunkowe lub doświadczenie zawodowe w pracy w hotelu / praktyka zawodowa w branży hotelarskiej - min. 6 miesięcy, komunikatywna znajomość języka angielskiego, umiejętność obsługi komputera. Miejsce wykonywania pracy: Willa Zator Oświęcim, ul. Wyzwolenia 1. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy zlecenie (około 30 godzin tygodniowo) - praca 7 dni w tygodniu z zachowaniem odpowiedniej liczby dni wolnych.
Oświęcim
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
od 30,50 PLN
+ premia uznaniowa
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do...
Aktywny od: dzisiaj
lubelskie / Lublin
Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych...
Aktywny od: dzisiaj
wielkopolskie / Poznań
Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office