Recepcjonista

Mariola CICHOŃ - BAKO - 2
Recepcjonista
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/0758
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie, przydzielanie pokoi i załatwianie wszelkich formalnosci; prowadzenie dokumentacji hotelowej obsługa urządzeń biurowych; obsługa klientów; wydawanie i przyjmowanie kluczy; dbanie o czystość na stanowisku pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Preferowane wykształcenie średnie kierunkowe lub doświadczenie zawodowe w pracy w hotelu / praktyka zawodowa w branży hotelarskiej - min. 6 miesięcy, komunikatywna znajomość języka angielskiego, umiejętność obsługi komputera. Miejsce wykonywania pracy: Willa Zator Oświęcim, ul. Wyzwolenia 1. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy zlecenie (około 30 godzin tygodniowo) - praca 7 dni w tygodniu z zachowaniem odpowiedniej liczby dni wolnych.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ premia uznaniowa

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...