Recepcjonista

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Recepcjonista
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1082
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie kalendarzem wizyt. Przyjmowaie zgłoszeń pacjentów i ustalanie terminów świadczenia usług w placówce medycznej. Prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji zdrowotnej pacjentów. Prowadzenie rozliczeń wykonanych usług, wystawianie faktur. Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentó. Staż w Nowym Sączu w godz. 7.30-20.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

podstawowa znajomość obsługi komputera, umiejętność organizacji pracy, komunikatywnośćwysoka odporność na stres, podzielność uwagi, praca pod presją czasu

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Chroboty

x Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent rodziny

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebieszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Trzebieszów Drugi

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,...