Recepcjonista

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Recepcjonista
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1082
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie kalendarzem wizyt. Przyjmowaie zgłoszeń pacjentów i ustalanie terminów świadczenia usług w placówce medycznej. Prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji zdrowotnej pacjentów. Prowadzenie rozliczeń wykonanych usług, wystawianie faktur. Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentó. Staż w Nowym Sączu w godz. 7.30-20.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

podstawowa znajomość obsługi komputera, umiejętność organizacji pracy, komunikatywnośćwysoka odporność na stres, podzielność uwagi, praca pod presją czasu

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...