Recepcjonista / Recepcjonistka

Ogłoszenie numer: 10219784, z dnia 2025-09-12

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista / Recepcjonistka

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa pacjenta i gości kliniki.
  • Aktywna komunikacja i budowanie relacji.
  • Współpraca z zespołem w codziennej pracy.
  • Rozwiązywanie problemów w stresujących sytuacjach.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Umiejętności sprzedażowe.
  • Inicjatywa, samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w soboty.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na pełen etat.
  • Elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb.
  • Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, wejścia na siłownię, dostęp do platformy benefitowej (bilety, karnety sportowe), ubezpieczenie NNW.
  • Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży medycznej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz obsługę recepcji w biurze. Zakres obowiązków: Obsługa recepcji – witanie gości, udzielanie informacji, kontakt z pracownikami Zarządzanie korespondencją – nadawanie i odbieranie...

mazowieckie / Warszawa

GŁÓWNE ZADANIA monitorowanie czynności kancelaryjnych; obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu Kontroli i jego Zastępców; obsługa systemu kancelaryjnego sekretariatu Departamentu Kontroli; prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora...

Aktywny od: dzisiaj

Administrative specialist

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Responsibilities: Administrative support for the office (documentation, invoice circulation, contracts, correspondence, reporting) Creating summaries, reports, and analyses Ensuring that documents are created on time and are correct Organizing meetings and business trips...