Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/1297
OBOWIĄZKI:
- OBSŁUGA TELEFONICZNA- ZARZĄDZANIE ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW- OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ- OBSŁUGA BIEŻĄCYCH SPRAW ADMINISTRACJI , BIUROWYCH- DBANIE O ZAOPATRZENIE FIRMY W ARTYKUŁY BIUROWE- DBANIE O PORZĄDEK I ESTETYKĘ BIURAMOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: PAKIET MS OFFICE
Uprawnienia: WYSOKA KULTURA OSOBISTA
Uprawnienia: KREATYWNOŚĆ
Uprawnienia: DOBRA ORGANIZACJA PRACY


Wymagania inne:

OPERATYWNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIUMOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...