Pracownik sekretariatu

PERFECTCAR - SERWIS BLACHARSKO LAKIERNICZY GRZEGORZ PARDUBICKI PERFECTAUDIO
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Gołkowice
Numer: StPr/25/0356
OBOWIĄZKI:
- obsługa bieżących spraw biurowych oraz klientów (telefonicznie, e-mailowo, osobiście);- wsparcie administracyjne działu sprzedaży i logistyki;- wprowadzanie i aktualizacja treści w sklepie internetowym firmy oraz na portalach ogłoszeniowych, także zagranicznych;- tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych do publikacji online (współpraca z zespołem);- prowadzenie komunikacji w kanałach social media;- udział w prezentacjach, spotkaniach z klientami i wydarzeniach branżowych.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie na pełny etat;- pracę w renomowanej firmie działającej na rynku audio premium;- możliwość rozwoju w zakresie e-commerce, marketingu i sprzedaży B2C/B2B;- przyjazne środowisko i duży wpływ na działania wizerunkowe firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera (Internet, pakiet biurowy, poczta)
Uprawnienia: pozytywna postawa
Uprawnienia: zgoda na wykorzystywanie wizerunku w materiałach publikowanych przez firmę (np. YouTube, Instagram)
Uprawnienia: dobra prezencja
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność pracy z narzędziami AI (np. ChatGPT) do redagowania treści i tłumaczeń


Wymagania inne:

mile widziane:- znajomość prowadzenia social mediów (Facebook, Instagram, YouTube);- umiejętność tworzenia grafik promocyjnych, zwłaszcza w programie Canva;- znajomość języka angielskiego (czytanie, pisanie, komunikacja);- dyspozycyjność do okazjonalnych wyjazdów służbowych (targi, prezentacje, spotkania handlowe - czasem kilkudniowe).

Miejsce pracy:

Gołkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagordzenie do uzgodnieniaPraca w sklepie ze sprzętem audio: https://perfectaudio.pl/

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...