Pracownik Sekretariatu

Dla jednego z naszych Klientów - prestiżowej Agencji brandingowej, aktualnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów
Zakres obowiązków:
  • obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości
  • obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej
  • organizacja spotkań
  • organizacja podróży służbowych pracowników firmy
  • współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami artykułów biurowych
    i spożywczych
  • współpraca z dostawcami innych usług, wspierających działalność firmy, w tym: banki zdjęć, banki makiet, platformy/aplikacje komputerowe itp.
  • wspieranie zespołu w codziennej pracy
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - B2
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność, otwartość
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, skrupulatność i bardzo dobre umiejętności organizacyjne
  • gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz
Oferujemy:
  • umowę zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • stawkę: 35 zł/h brutto
  • możliwość przejścia na współpracę bezpośrednią i umowę o pracę
  • pracę w prestiżowej agencji brandingowej
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia

Lokalizacja biura: Warszawa, Wilanów

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Praktykant / Praktykantka w zamiejscowym wydziale dokumentacji - praktyki płatne

Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej i technicznej. Obsługa wniosków dot. badań genealogicznych Wyszukiwanie dokumentacji dot. badań genealogicznych Digitalizacja dokumentacji...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator Biura

Pracodawca: Grupa Mieszko

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: NetWorkS! sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych...