Pracownik sekretariatu

Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji oraz kontaktów telefonicznych
  • Organizacja spotkań i bieżące wsparcie administracyjne
  • Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o aprowizację
  • Sporządzanie zestawień i raportów według ustalonego schematu
  • Uporządkowane prowadzenie dokumentacji i kalendarza biura
Wymagania:
  • Minimum 15 lat doświadczenia w pracy biurowej (również mile widziane osoby na emeryturze)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność sprawnej komunikacji telefonicznej
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i systematyczność
Oferujemy:
  • Pracę w kameralnym środowisku bez korporacyjnych struktur
  • Wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem znajomości procesów
  • Możliwość rozwoju: awans na asystenta/kę zarządu lub praca w dziale handlowym (dodatkowe premie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...