Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1768
OBOWIĄZKI:
Rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy;Koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów;Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu , sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych;Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów;Przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu Przygototwanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu i jego gości Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego Dbałość o stałą sprawność środków do pracy Dbałość o gabinet Prezesa Zarządu i jego otoczenie Organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy Zamawianie pieczęci Spółki oraz prowadzenie ich ewidencji ; Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej ; Przestrzeganie zasad obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Miejsce pracy: Wrocław ul. Kwiatkowskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą: elektroniczny i telefoniczny. Pracodawca proponuje w pierwszej kolejności umowę na zlecenie ( 3 miesiące , następnie umowa o pracę na czas nieokreślony) Praca w godzinach od 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku . Oferta w sali: E, C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów zaocznych na kierunkach ( administracja, zarządzanie, ekonomia, marketing, public relations) staż pracy 2 lata na podobnym stanowisku (przerwa zawodowa nie dłuższa niż rok ) - warunek konieczny umiejętność : -biegła obsługa komputera Word, Excel, Power Point-umiejętność dokonywania rezerwacji -znajomosć języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i pismie -miła aparycja, komunikatywnosć, ,umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

5 384 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...