Pracownik sekretariatu- sekretarka

Nadleśnictwo Ośno Lubuskie
Pracownik sekretariatu- sekretarka
Miejsce pracy: Ośno Lubuskie
Numer: StPr/25/0200
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją (EZD), prowadzenie ewidencji wydanych pracownikom instrukcji, norm, przepisów, książek fachowych – prowadzenie biblioteki nadleśnictwa, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługiwanie firmowej poczty elektronicznej, przyjmowanie interesantów, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizowanie zebrań i spotkań służbowych przełożonego, zaopatrywanie sekretariatu w artykuły spożywcze, obsługa narad w zakresie zapewnienia niezbędnego poczęstunku, dbałość o estetykę sekretariatu, biura nadleśniczego i zastępcy nadleśniczego, dbałość o estetykę na tablicach ogłoszeń oraz czuwanie nad aktualnością ogłoszeń, prowadzenie rejestrów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa MS OFFICE
Uprawnienia: obsługa komputera - excel, word
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Ośno Lubuskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 674,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Golub-Dobrzyń

rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja wnioskó, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prowadzenie stosownych rejestró Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: socjologia Wykształcenie: wyższe (w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Tuchola

- obsługa urządzeń biurowych (komputer,ksero,fax,skaner)- wprowadzanie danych do systemu- przygotowywanie dokumentów i druków- udzielanie informacji klientom- przygotowywanie decyzji i pism Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Mirsk

Obsługa urządzeń i programów biurowych. Przygotowywanie dokumentów, odpowedzi na pisma do klientów. Przygotowywanie dokumentów do przetargów. Poszukiwanie kontahentów. Zapoznanie z zagadnieniami logistycznymi. Wymagania inne: