Pracownik recepcji

Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0302
OBOWIĄZKI:
Obsługa recepcji, prace porządkowe na terenie internatu, pomoc podczas wymiany turnusów. Praca zmianowa w godz. 7-19, 19-7 również w soboty i niedziele.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych


Wymagania inne:

doświadczenie w pracy na recepcji

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto/h

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Pracodawca: Abakus Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Pracodawca: Abakus Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piaseczno

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Administracji dla Zarządu i Biura Inżyniera Kontraktu

Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją i dokumentacją wewnętrzną oraz zewnętrzną. Administracja zespołem inżyniera kontraktu: tworzenie raportów, zestawień, harmonogramów. Nadzorowanie terminów obiegu dokumentacji między stronami kontraktu. Kooperacja z...